sâmbătă, 25 septembrie 2010

Politia si infractorul

"Iesi afară, javră ordinară!" Multi s-au simtit bine auzind aceste cuvinte strigate de politisti. Au fost câteva persoane oripilate. Si eu am avut o retinere în fata acestui limbaj, dar cred că acesta este limbajul pe care Băsescu îl întelege cel mai bine.

Au gresit cu ceva politistii? Păi, o greseală ar fi... "Iesi afară" e un pleonasm. În rest, pare OK. Cam dur, dar eliberator.

20 de comentarii:

  1. Daca recunosti valoarea stilistica a pleonasmului, chiar ca nu-i mai poti invinui de nimic. Doar de o retorica "viguroasa". :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Un infractor nu poate decât să urască politia, dacă nu o poate folosi în interes personal. E cred că si-a meritat-o. Oricum, încă nu si-a luat-o destul, dar...urmează.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai îndoieli că o merită sau că urmează? Sper că nu răspunzi cu "da". :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ai 18 ani? Atunci nu e bine ce au făcut domnii politisti. Ar fi trebuit să fi găsit alte cuvinte pentru a-l invita pe...viitorul fost presedinte la discutii. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Privim protestul ca fiind lovit de ... nulitate ?????

    RăspundețiȘtergere
  6. Niciun protest împotriva acestor impostori nu este lovit de ... nulitate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper ca nici fiinţa mea sensibilă să nu fie...lovită de nulitate :)) dacă recunosc (şi) aici că mi-a plăcut MULT cânticelul cu pricina! :)
    Aşa de mult, încât nici pleonasmul nu l-am recepţionat ca atare: mi-a plăcut să cred că transcrierea era: "Ieşi!!! Afară!!! Javră ordinară!!!" :)))

    Îîîîîmmmmmm, ce bine mai sună aste cuvinte! Doar "Nu vă fie frică/Ceauşescu pică" mi-au mai sunat aşa de...revigorator! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe cuvânt, nenea, că am 18 ani! :( Ba am chiar câteva luni în plus...vreo 300 :)))

    Şi-mi plaaaace cânticelul precum un tril de ciocârlie, zău aşa! :) Am început chiar să-l fredonez pe post de...hopoponoponoHO!:)) Şi-mi dă aripi aşişderea :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Câteva luni încolo-încoace. :))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Scurt si la obiect articolul. Cred ca a avut o strafulgerare despre ce il asteapta dupa acest mandat de s-a "urticat" asa cu mitingul asta. Omul e nostalgic dupa vremurile cand ordinul se executa, nu se comenta...

    RăspundețiȘtergere
  11. :)
    Bun regasit!
    @La Rose Jaune are dreptate!
    "ordinul se executa, nu se comenteaza"!
    gandesc terifiat, de-a dreptul, ce s-ar fi intamplat daca asta de ne conduce acum ar fi avut teren propice pentru dictatura (cred ca-si plange-n pumni de nesansa lui).

    RăspundețiȘtergere
  12. Bag de seama ca avem de-a face cu un guvern optimist deoarece ei nu vad si nu aud ca sanatatea e nesanatoasa, ca invatamantul e repetent, ca oamenii de rand sau oamenii legii impreuna cu sindicatele ies fericiti in strada sa aplaude guvernul...dar care guvern, acesta e invizibil sau mai bine zis cred ca e mort in urma razboiului cu criza!

    RăspundețiȘtergere